مزایای طراحی وبسایت
مزایای طراحی وبسایت
قبل از اینکه وارد بحث اصلی بشیم حتما تا الان فهمیده اید که وارد شدن به دنیای دیجیتال و تجارت آنلاین امری ضروری است. اگر در وارد شدن به فضای مجازی زمان رو ازدست بدید متحمل لطمه های جبران ناپزیر در کسب و کارتان خواهید شد .در نتیجه ما در این مقاله قصد داریم به چند تا از مزایای طراحی سایت بپردازیم.
امروزه همه میدانیم که برای موفقیت در کسب و کارتان و اینکه همه بتوانند به شما اعتماد کنند داشتن وبسایت امری ضروری است ما در این مقاله قصد زیاده گویی نداریم و با زبانی ساده قصد بازگویی مزیت های وبسایت را داریم. پس بیاید شروع کنیم.
اگر می خواهید در کسب و کار اینترنتی و آنلاینتان موفق باشید ما آژانس دیجیتال مارکتینگ همرازدیزاین را پیشنهاد می کنیم.
تعدادی از مزایت های طراحی وبسایت برای کسب و کار شما
با ما همراه باشید تا به واسته ی این مقاله شما را از مزیت های طراحی سایت در تبریز بیشتر آشنا کنیم.
-
کاهش هزینه های شما
کاهش دادن هزینه ها یکی از روش های بسیار موثر و با استراتژیک بسیار بالا هست که می توانید با این روش کسب و کارتان را گسترش دهید. شما میتوانید با طراحی یک سایت این کار را فقط با هزینه چند میلیونی انجام دهید و دیگر فکر هزینه های اضافه دیگر نباشید.
و زمانی که کار طراحی سایتتان را به تیم پر قدرت همرازدیزاین با توجه به نمونه کارهای کار درست شان بسپارید دیگر نگران پرژه تان نخواهید بود و در عوض یکی از مشتریان دائمی ما می شوید.
پس تا اینجای کار مزایای طراحی وبسایت یکی از راه های موثر کاهش هزینه هاست.
-
سهولت دسترسی
امروزه یکی از دغدغه های مهمی که مردم دارند دغدغه ی جسمی و فکری است. و ما انسان ها موجوداتی هستیم که راحت ترین راه را برای حل مشکلات پیدا میکنیم خرید و فروش اینترنتی یکی از روش هایی است که منجر به حل خیلی از مشکلات می شود. شما اگر بتوانید مطابق قوانین پیش بروید و اعتماد مردم را جلب کنید باید همین الان شروع به طراحی سایت در تبریز با تیم همرازدیزاین کنید و از این به بعد پول هایی که به دست می آورید را بشمارید.
-
قابلیت دسترسی همه
یکی دیگر از موضوعات مهم این است که شما شرکت یا دفتر بسیار شیک و بزرگ داشته باشید ولی برند سازی نکرده باشید. با داشتن وبسایت و تبلیغات می توانید برای کسب و کار خود برند سازی کنید. با داشتن دفتر بزرگ فقط می توانید به عده ی کمی خدمات رسانی کنید چرا که دفتر دارای محل هست و خیلی ها در سایر شهرها هستن که از محل کار شما دور هستند.
ولی اگر یک سایت خوب داشته باشید و برند سازی کنید می توانید از کل جهان شفارش کار یا خدمات یا وسیله بگیرید و به راحتی با پست یا سایر وسایل حمل و نقل سفارش ها را تحویل دهید و محدودیت خاص مکانی نداشته باشید.
-
بازاریابی گسترده
داشتن وبسایت و بازاریابی از طریق آن ارزان ترین روش در مقایسه با سایر روش های بازاریابی است شما میتوانید از طریق مبحث بسیار زیبای سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت تبلیغاتی خود را انجام دهید بعد از انجام این کار متوجه خواهید شد که چقدر برایتان با صرفه بوده و وقتی سایت شما به صفحه اول گوگل آمد و مشتری هایتان چند برابر شد به مزیت های این کار پی خواهید برد و از سایر شهرها و استانها هم مشتری های گوناگون خواهید داشت.
شما این کار را از سایر روش های بازاریابی نمی توانید انجام دهید و این مورد هم یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت برای خودتان است.
-
برند سازی و افزایش اعتبار
با انجام دادن این اقدامات هم برندت معروف میشه هم برای پرنده کسب اعتبار می کنی و هم نام برندت سر زبون ها میوفته پس وقت رو از دست نده و با سرعت با آژانس دیجیتال مارکتینگ همرازدیزاین تماس بگیر و کارتو شروع کن.
با داشتن وب سایت می تونی برای کسب و کارت اعتبار کسب کنی و با داشتن اعتبار اعتماد تعداد بیشتری از مردم را جلب خواهی کرد. و این رو هم در نظر داشته باش وب سایت های شرکتی با وب سایت های فروشگاهی بسیار متفاوتند و ابتدا باید به نیاز خودت توجه کنی و فقط به دنبال این نباشی که یک وبسایت برای خودت داشته باشی.
هدفت برای داشتن وبسایت…
-
اطلاعات را بروز نگهدار
اگه فروشگاه یا دفتر داشته باشی برای برگزاری مسابقه یا هر رویداد دیگه ای نیاز به روز کردن اطلاعات داری و باید از بیلبورد ها تابلوهای مختلف استفاده کنی و بعد از چند وقت که خواستی اطلاعاتت رو عوض کنی دوباره باید همین هزینه هارو انجام بدی.
ولی اگه سایت داشته باشی میتونی با چند کلیک ساده اطلاعاتت رو ویرایش کنی و این هم یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت است اگه بازم شک داری می تونی تا آخر این مطلب همراه ما باشی تا بیشتر و بهتر این موضوع را درک کنی.
-
بهتر از قبل خدمات ارائه بده
اگر شما هم جزو افرادی هستید که سایت فروشگاهی دارید و محصولاتی را به فروش می رسانید باید مقالاتی را هم در سایت متناسب با محصولت قرار بدی تا در مردم نسبت به اون محصول احساس نیاز بشه و این کارو نکنی غیر ممکنه که بتونی محصولاتت رو بفروش برسونی.
برای داشتن این مقالات نیاز به کسی داری که برات تولیدمحتوا بکنه این کار رو هم آژانس دیجیتال مارکتینگ همرازدیزاین برات انجام میده.
اگه میخوای در این مورد هم اطلاعات بیشتری کسب کنی پیشنهاد می کنم مقاله تولید محتوا سایت را چگونه با کیفیت و با سرعت بنویسیم را مطالعه کنی به نظرت رو به ما بگی.
چرا طراحی وبسایت؟
طراحی سایت در تبریز رو خیلی باید جدی بگیری و قبل اینکه از رقبات در کسب و کارت عقب بیفتی باید اقدام کنی. همین الان با ما تماس بگیر و کار تو از امروز شروع کن.
حالا همون از مزایای طراحی وب سایت باخبر هستیم و اینکه داشتن یک سایت چقدر برای کسب و کارمون مهمه، شرکت همرازدیزاین در هر زمینه ای آماده مشاوره رایگان به شما عزیزان است.
اگر نکته ای از مزیت ها جا مونده و شما مزایای بیشتری می دونی می توانی در کامت ها برامون بنویسی و همچنین می توانی صفحه اینستاگرامی همراز دیزاین رو هم دنبال کنی.
طراحی سایت ارزان در تبریز
طراحی سایت ارزان در تبریز
آیا منظور از طراحی سایت ارزان واقعا بی کیفیت بودن کار است با ما همراه باشید تا به موضوغ طراحی سایت ارزان در تبریز بپردازیم قبل از هر چیز قابل ذکر است که قیمت طراحی سایت ارزان در تبریز نسبت به سایر شرکت های مختلف متفاوت است و خیلی از شرکت ها با قیمت خیلی پایینی این کار را انجام می دهند که توصیه نمیکنیم وبرعکس این قضیه هم وجودارد که خیلی از شرکت ها هم قیمت الکی و بالایی میدهند که آن را نیز توصیه نمیکنیم.
شرکت همراز دیزاین سعی برآن دارد که با قیمت مناسب بالا ترین کیفیت طراحی سایت را به شما تقدیم کند که میتوانید نمونه کار ها را از سایت ببینید و و خودتان قضاوت در این باره داشته باشید.
مزایای طراحی سایت ارزان با وردپرس همراز دیزاین
این روز ها اکثر افراد به خاطر ارزان قیمت سایت وردپرسی به سمت آن میروند البته گوگل نیز اهمیت بیشتری به این گونه از وب ساییتی هایی که توسط ورد پرس طراحی شده اند میدهد و برای کسب درآمد در شروع کار نیز همین نوع وب سایت ها توصیه میشود همچنین شما میتوانید برای آموزش ورد پرس هم از سایت وردپرس پوش نیز دیدن فرمایید.
دسته بندی سایت های موجود در همراز دیزاین
طراحی وب سایت شخصی
زیبا ترین سایت های شخصی را از بهترین شرکت طراحی سایت ارزان در تبریز بخواهید. فرقی نمی کند وبسایتی که برای خود در نظر دارید دارای چه قابلیت هایی باشد تیم خلاق همراز دیزاین آماده است تا شکیل ترین وبسایت و بهینه ترین وب سایت را به شما تحویل دهد و با قرار دادن قابلیت های ویژه ای شما را شگفت زده کند.
طراحی وبسایت شرکتی
معرفی شرکت شما با بهترین چشم انداز در سایت و جذب کاربران بیشتر تخصص ماست. تیم همراز دیزاین با طراحی صد ها سایت شرکتی و فروشگاهی اکنون با انبوهی از تجربه و دانستن نیاز مخاطب آماده طراحی وبسایت شرکت شما با بهترین قیمت میباشد. سایتی برای شما میسازیم که در نهایت شگفت زده شوید وبه بهترین راه ممکن برند شرکت خود را تبلیغ نمایید.
طراحی سایت فروشگاهی
اگر می خواهید که علاوه بر معرفی محصولات کسب درآمد از فروش آن را نیز داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید، این کار را به شرکت طراحی همراز دیزاین بسپارید. مجموعه همراز دیزاین علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، شما را در تمامی مراحل فروش و کسب درآمد بیشتر همراهی میکند و راهکار های تجاری برای کسب درآمد بیشتر از سایت به شما ارائه میدهد پس به ما اعتماد کنید چرا که با طراحی سایت ارزان در تبریز میتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید.
ویژگی های وب سایت ارزان شرکت همراز دیزاین
ساختار نامحدود : تعریف نامحدود انواع صفحات (درباره ما، خدمات، گالری، اخبار، تماس با ما و …)
انواع محتوا : تعریف و انتشار انواع خبر و مقاله متنی همراه با هر نوع مدیا از جمله تصویر، ویدئو و …
انواع اسلایدر : امکان انواع اسلایدر گرافیکی و متحرک و انواع باکس های تبلیغی و اطلاع رسانی
انواع منو : تعریف انواع منو همراه با انواع مختلف طرح بندی صفحات وب سایت
پروفایل کاربری : دارای سیستم پروفایل کامل، نقش های کاربری و دسترسی های متفاوت
فرم ساز : دارای فرم ساز پیشرفته برای طراحی انواع فرم های ساده یا چند مرحله ای
چیدمان متنوع : امکان تعریف انواع اسلایدر مطالب در تب های متفاوت از جمله جدیترین ها، پربازدیدترین ها و
مراحل طراحی سایت در همراز دیزاین
ما در تیم بزرگ طراحی سایت تخصصی همراز دیزاین متعهد میشویم در بازه زمانی ۱۴ الی ۳۰ روزه سایت مورد نظرتان را به صورت حرفه ای بسازیم. مراحل دریافت هزینه طراحی سایت در دو قسط میباشد و قسط اول بعد از توافق اولیه و قسط دوم بعد از مشاهده دمو سایت و در صورت تایید توسط مشتری و قبل از بارگذاری روی هاست اصلی دریافت میگردد برای اطاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید .
با تشکر از حسن توجه شما
آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس
آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس، به شما کمک می کند تا وبسایت شما در صورت بروز هر گونه عیب ، مشکل و یا هک شدن، در امان بماند و از اطلاعاتتان محافظت شود.
آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس
قطعا شما هم در دوره های مختلف، از اطلاعاتتان بکاپ تهیه کرده و در دستگاه های ذخیره سازی همچون هارد اکسترنال ذخیره سازی کرده اید.اما آیا تا به حال برای وب سایت خود نیز اقدام به تهیه بکاپ کرده اید؟ اگر نیاز به انتقال وبسایت خود داشته باشید با چه روشی این کار را انجام می دهید؟ چرا که در صورت عدم پشتیبان گیری، در حین انتقال وبسایت،اطلاعات و طراحی های انجام شده توسط شما به راحتی آب خوردن از بین می رود. و شما ضررهای زیاد مالی و معنوی را متحمل می شوید.
پس بهتر است پیش از اقدام به طراحی سایت نسبت به اهمیت بکاپ گیری از سایت وردپرس آگاه باشید. در واقع یک طراح سایت به واسطه نسخه پشتیبانی که از عملیات بکاپ گیری بدست می آورد از وب سایت خود در برابر نفوذ ربات ها، هکر ها، تروجان ها، ملورها و هرگونه خطر ازدست رفتن اطلاعات، محافظت می کند.فراموش نکنید که وبسایت وردپرس شما همچون سیستم شما همیشه در معرض هشدارها و خطرهای اینترنتی و بدافزاری خواهد بود.
بکاپ گرفتن از سایت وردپرس بعد از ساخت سایت اصلیترین کاری هست که باید به صورت دورهای این کار رو انجام داد.در این مطلب این کار را به شما آموزش خواهیم داد.
حال درست است که شرکت هاستینگ سایت شما اقدام به تهیه نسخه پشتیبانی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه میکنه، ولی باید این نکته را هم در نظر بگیریم که ممکن است به هر دلیلی به این فایل بک آپ نیاز داشته باشیم اما دسترسی به اون ممکن نباشه یا اینکه خیلی سخت باشه. یا حتی بخاطر مشکلاتی که در سرورهای خارجی ممکنه بوجود بیاد، به یکباره هارد سرور از سمت سازمانهای امنیتی از مرکزداده مصادره بشه و دیگه نتونیم به فایل بک آپ وردپرس دسترسی داشته باشیم.
پس اگر چنین اتفاقی رخ بدهد تکلیف ما که کلی زمان و هزینه روی سایت گذاشتیم و اونو رشد دادیم چی میشه؟ چه کسی جواب گوی این مشکلات و خسارات خواهد بود؟ آیا کسی پیدا میشه که مسئولیت این کار رو قبول کنه؟ و اگر هم قبول کنه، برای جبران خسارتی که به سایت وارد شده چه کاری میشه کرد؟ اینها سوالاتی هستند. که مطمئنا بعد از یک اتفاق تلخ به ذهن شما خطور و مدتی در حال بگو و مگو با میزبانی وبسایت خودتون خواهید شد. پس بنابر احتیاط بهتر است صاحب سایت نیز نسبت به تهیه بکاپ از سایت خود اقدام کند تا دچار بحران نشود.
به خاطر اهمیت زیاد معقوله بکاپ گرفتن از سایت وردپرس، تصمیم گرفتیم تا آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس را در این مطلب از سری مقاله های آموزشی؛ آموزش وردپرس شما را با روش درست بکاپ گرفتن از سایت وردپرس آشنا کنیم و به سوالات شما در این زمینه به طور کامل پاسخ دهیم.پس لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
نسخه پشتیبان وبسایت چیست؟
همانطور که پیش از این در مطلب وردپرس چیست؟ بررسی کردیم، وردپرس سیستم تولید محتوای شگفت انگیزی است که به طبع برای طراحی و نمایش وبسایت شما اطلاعات و دیتاهای بسیار زیادی را ایجاد می کند.این اطلاعات و دیتاها گاهاً به بخش های مختلفی تقسیم شده و محتوای منحصر به فردی خواهند داشت.به همین دلیل برای پشتیبان گیری از سایت وردپرسی به صورت دستی باید از قسمت های مختلف و متنوعی نسخه پشتیبان تهیه گردد.در ادامه مطلب حتما به این موضوع که چه بخش هایی و به چه روش هایی باید بکاپ گیری گردند، صحبت خواهیم کرد.
با این تفاسیر اساس تهیه بکاپ از سایت وردپرس به محل ذخیره سازی اطلاعات بستگی خواهد داشت. در پایان از همه ی قسمت ها به طور کامل بکاپ تهیه خواهد شد. نسخه پشتیبان وبسایت، در اقع نسخه زیراکس شده از تمامی دیتاهای اطلاعاتی وبسایت شماست.فراموش نکنید که نقش ارائه دهنده بکاپ آنلاین در این معقوله بسیار مهم است و باید اطمینان کامل را از نحوه صحیح انجام عملیات حاصل کنید.
در نهایت می توان اینطور نتیجه گیری کرد که هرچه داده های اطلاعاتی بیشتری از دیتاها شامل عملیات پشتیبان گیری قرار گیرند،تهیه نسخه پشتیبان برای وبسایت وردپرسی شما بسیار بهتر انجام خواهد شد. مخصوصا وقتی که از سیستم مدیریت محتوایی مانند وردپرس استفاده میکنید، در آنجا شما به کلیه پوشه ها، محتوا ها، رسانه ها، فایل ها، و پایگاه داده های سایت خود نیاز دارید تا وبسایتتان را به حالت فعال بازگردانی کنید.
محل ذخیره سازی اطلاعات در وردپرس کجاست؟
همانطور که بیشتر در آموزش نصب وردپرس فارسی به صورت گام به گام اشاره کردیم. قطعا شما هم میدانید که یکی از پیش نیاز های واجب در نصب وردپرس فارسی، پایگاه داده یا دیتابیس وردپرس است. به همین دلیل توجه به پایگاه داده در عملیات بکاپ گیری از سایت های وردپرسی بدون افزونه و با روش دستی بسیار مهم است. و این اهمیت هم به دلیل آن است که بخش اصلی اطلاعات در پایگاه داده وردپرس ذخیره میشود.
در واقع شاهرگ حیاتی یک سایت وردپرسی، دیتابیس آن است. کلیه اطلاعات مربوط به نوشته ها، برگه ها، تنظیمات، افزونه ها، قالب ها و… در دیتابیس وردپرس ذخیره می شوند. از متن همین نوشته که شما در حال مطالعه آن هستید گرفته تا تنظیمات سایت همه و همه در دیتابیس وردپرس نگهداری می شوند. پس نتیجه میگیریم که مهمترین بخش در عملیات بکاپ گیری کامل از سایت به صورت دستی، دیتابیس سایت است.
نقش فایل های وردپرس در پشتیبان گیری
البته غیر از دیتابیس، بر روی هاست هم فایل های وردپرسی وجود دارد که برای سایت های وردپرسی بسیار مهم است.همانطور که قبلا در آموزش خرید هاست برای وردپرس اشاره کردیم، همه ی اطلاعات سایت مثل فایل های قالب سایت و افزونه ها و یا فایل های آپلود شده در وردپرس مانند عکس ها و ویدئوهای متنوع و …؛ بر روی هاست قرار می گیرد. البته این رو هم در نظر داشته باشید که هسته وردپرس در مراحل نصب وردپرس نیز بر روی هاست قرار می گیرد. طبق مباحث مطرح شده، دومین بخش اساسی در بکاپ گیری دستی از وبسایت فایل های وردپرس موجود در هاست است.
آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس به صورت گام به گام
طبق مباحث مفصلی که درمورد چگونگی شیوه پشتیبان گیری از وردپرس داشتیم، با روش های مختلفی می توان از سایت وردپرسی بکاپ گرفت. مثلا می توانید از یک یا چند قسمت از سایت به صورت انتخابی بک آپ تهیه کنید یا اینکه از کل سایت بک آپ بگیرید و با این روش ها فارغ از اقدامات امنیتی لازم جهت محافظت از سایت، می توانید به طور مرتب از وب سایت خود بکاپ بگیرید. به این ترتیب، اگر اتفاق بدی افتاد، دیگر لازم نیست که کارتان را کامل از صفر شروع کنید. درعوض، می توانید به سادگی و با این روش ها از سایت خود نسخه بکاپ تهیه کنید.
ما انواع روش های پشتیبان گیری را به شما دوست عزیز آموزش خواهیم داد تا به صورت کاربردی از تمامی بخش ها بکاپ بگیرید بخش هایی مانند: وردپرس، دیتابیس و تمامی فایل هایتان، و … که به راحتی می توانید از این نسخه پشتیبان استفاده کنید.
همان تور که در مباحث پیشین این مطلب گفته شد همه ی دیتاها و اطلاعات کاربردی یک سایت وردپرسی در دو قسمت جدا ذخیره می شوند. در نتیجه برای بکاپ گرفتن کامل از سایت بشیوه دستی و بدون استفاده از افزونه، باید از دو بخش مجزا بکاپ بگیرید.
آن دو قسمت عبارتند از:
- بکاپ گیری از دیتابیس وردپرس
- بکاپ گیری از فایل های وردپرس
ابزار مورد نیاز برای پشتیبان گیری از دیتابیس وردپرس
یکی از ملزومات بکاپ گیری از دیتابیس دسترسی داشتن به هاست و دیتابیس است. phpMyAdmin یک اسکریپت مجانی و open source یا به اصطلاح متن باز است. در معروف ترین هاست ها مثل هاست دایرکت ادمین و یا هاست سی پنل؛ اسکریپت phpMyAdmin به صورت پیش فرض نصب است.این اسکریپت بسیار مهم و کاربردی دسترسی شما به دیتابیس هاست را به راحتی هرچه تمام امکان پذیر می کند.همچنین اسکریپت phpMyAdmin مزایای قابل توجه دیگری هم دارد مانند قابلیت ایجاد انواع دیتابیس های جدید و یا حذف دیتاها و … است.
راستی جهت خرید هاست مخصوص وردپرس با پشتیبانی آنی جهت مشاهده پلن ها کلیک کنید.
در ادامه متن به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در حین بکاپ گیری از دیتابیس وردپرس از phpMyAdmin نیز بکاپ گیری کنید.
آموزش پشتیبان گیری از phpmyadmin
یکی از روش های پشتیبان گیری از وردپرس، استفاده از اسکریپت phpMyAdmin است.
درمرحله ی اول دسترسی به پنل مدیریتی هاست خود را انجام دهید بعد گزبنه ی phyMyAdmin را از قسمت دیتاپیس پیدا نمایید و روی آن کلیک کنید با اینکار به سیستم اجازه اجرای اسکریپت داده می شود.در نوار سمت چپ نام همه ی پایگاههای داده را که دردیتاپیس هست مشاهده خواهد کرد شما چندین دیتاپیس را وقتی خواهید دیدکه از یک هاست برای ذخیره کردن اطلاعات چندین وبسایت استفاده نموده باشید.
برای اینکه ازدیتاپیس وردپرس پشتیبان گیری کنید بایستی روی نام دیتاپیس وردپرس مورد نظر خود که می خواهید بکاپ بگیرید کلیک کنید و بعد آن را انتخاب کنید با اجرای این موارد جدول های موجود در دیتاپیس درقسمت راست نمایان خواهندشد.
پشتیبان گیری از دیتابیس وردپرس
اولین کاری که برای بکاپ گیری از دیتابیس وردپرس باید انجام دهید در منوی بالایی گزینه Export را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. سپس تنظیمات مربوط به بکاپ گیری از phpMyAdmin در منوی مقابل به شما نمایش داده می شود. حال می توانید شیوه مدنظرتان برای بکاپ گیری را مشخص کنید. از بخش Export method میتوانید برای انتخاب روش پشتیبان گیری استفاده کنید. دو شیوه متفاوت در مقابل به شما نمایش داده خواهد شد که می توانید یکی از آن دو را انتخاب کنید.
- روش سریع بکاپ گیری از دیتابیس وردپرس بدون تنظیمات خاص
- روش حرفه ای با تنظیمات کامل برای شخصی سازی تنظیمات پشتیبان گیری
روش سریع پشتیبان گیری از phpMyAdmin
این نکته را به یاد داشته باشید که در پشتیبان گیری از دیتابیس وردپرس به شیوه سریع، فقط فرمت فایل خروجی را می توانید انتخاب کنید. قبل از اینکه به این روش بکاپ گیری کنید حتما فرمت فایل بکاپ را بر روی SQL قراردهید. نو سپس دکمه Go را کلیک کنید. به دلیل حجم اطلاعات دیتابیس، پس از مدتی کوتاه فایل پشتیبان ساخته می شود و خیلی سریع و در کمترین زمان دانلود آن آغاز می گردد. به جرات می توان گفت این روش سریعترین راه برای پشتیبان گیری از دیتابیس وردپرس است.
پشتیبان گیری با استفاده از روش تنظیمات دلخواه از phpMyAdmin
روش پشتیبان گیری با استفاده از تنظیمات دلخواه از phpMyAdmin قابلیت های زیادی دارد و آن، قابلیت شخصی سازی نسخه بکاپ است. برای تهیه نسخه ی پشتیبان دو گزینه مهم را پیش روی شما می گذارد.
Format: از این گزینه برای انتخاب فرمت خروجی استفاده می شود. این گزینه را روی SQL قرارد هید.
Tables: در این قسمت می توانید جدول های دیتابیسی که مورد نظر تان است را برای تهیه پشتیبان انتخاب کنید به عنوان مثال: می توانید جدول هایی که توسط یک افزونه ساخته شده و شما به آن نیاز ندارید را انتخاب نکنید. و در عوض برای پشتیبان گیری بصورت کامل از دیتابیس وردپرس می توانید تمامی گزینه های موجود را انتخاب کنید. بغیر از تنظیمات Output که در ادامه به آن می پردازیم بقیه ی تنظیمات عموما به کار نمی آیند.
تنظیمات گزینه Output
زمانی که وارد تنظیمات فایل خروجی بشوید در بخش تنظیمات گزینه ی Output از آپشن ها قرار دارد همچنین دربخش تنظیمات گزینه Output امکاناتی که وجود دارد. عبارتند از قفل جداول ،جداسازی فایل بکاپ برای جداول ،تغییرنام جداول و... همچنین بایدبدانیم که درعملیات بکاپ گرقتن ازدیتاپیس وردپرس امکان دارد حجم دیتاپیس هرلحظه کاهش یابد. که این فرایندتوسط متدها و روشهای فشرده سازی انجام می شود .و همین فشرده سازی فایل بکاپ فرایند انجام شده در این بخش است.
توصیه زیاد به فشرده سازی حجم اطلاعات در دیتاپیس خواهد شد ،چه درصورت حجم زیاد و چه درصورت حجم کم. جهت انجام عملیات فشرده سازی اطلاعات در دیتاپیس بایدگزینه مقابل Compression را بر روی gzipped قرار دهیم .چون در این صورت حجم یک آپ دیتاپیس وردپرس بسیار کم خواهد شد.
دانلود فایل پشتیبان
دانلود فایل بکاپ آخرین مرحله در پشتیبان گیری از دیتابیس وردپرس است که باید انجام شود. در انتهای صفحه بعد از این که گزینه های مورد نظر در تنطیمات را انتخاب کردید بر روی دکمه Go کلیک کنید. همانند روش سریع پشتیبان گیری ، با توجه به حجم اطلاعات دیتابیس، پس از مدتی کوتاه فایل پشتیبان ساخته می شود و بعد از تمام شدن تهیه ی فایل پشتیبان خیلی سریع و در کمترین زمان دانلود آن به صورت خودکار آغاز می گردد.
پشتیبان گیری از هاست دایرکت ادمین
برای این که بتوانید بکاپ گیری از طریق هاست دایرکت ادمین را آغاز کنید ابتدا باید وارد پنل مدیریت هاست خود شوید و اندکی درنگ کنید تا وارد صفحه لاگین شوید بعد از وارد شدن با صفحه کنترل پنل دایرکت ادمین روبرو می شوید. سپس در قسمت Your Account روی گزینه Create/Restore Backups کلیک کنید تا وارد قسمت بکاپ گیری از هاست دایرکت ادمین شوید.
خب حالا وقت آن رسیده که مشخص کنیم چه قسمت هایی از هاست دایرکت ادمین مد نظر ماست که از آن، نسخه ی بکاپ تهیه شود. کنترل کردن قسمت پنل دایرکت ادمین به قدری به شما قدرت می دهد که می توانید از تمامی قسمت های هاست اعم از : ایمیل ها، دیتابیس، اطلاعات اصلی سایت، اکانت های Ftp و… نسخه ی پشتیبان تهیه کنید.
تهیه ی نسخه ی پشتیبان از دامنه و ساب دامنه ها در دایرکت ادمین
اولین قسمت از بخش تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات هاست قسمت Website Data است. تمهیداتی که در این قسمت ایجاد شده بدلیل آن است که بکاپ گیری از هاست دایرکت ادمین به صورت هرچه دقیق تر انجام شود. در بخش Website Data گزینه هایی وجود دارد و برای افرادی مفید است که دامنه های متعددی دارند. و برای هر دامنه تعدادی ساب دامنه ایجاد کرده اند.
زمانی که کمی از صفحه بکاپ گیری از هاست به سمت پایین اسکرول میکنیم به تنظیمات بسیار جالبی می رسیم. در این قسمت می توانید تعیین کنید که از تمام دامنه و ساب دامنه ها نسخه پشتیبان تهیه شود یا خیر. تنظیمات این بخش به شرح زیر است:
Domains Directory: زمانی که این گزینه را فعال می کنید تعیین می کنید که از اطلاعات مربوط به تمام دامنه های متصل به این هاست نسخه پشتیبان تهیه گردد.
Subdomain Lists: زمانی که این گزینه را فعال می کنید تعیین می کنید که اطلاعات ساب دامنه ها هم برای شما اهمیت دارند و از تمام subdomain های ما پشتیبان گیری انجام گیرد.
آموزش پشتیبان گیری از سی پنل
وارد هاست سی پنل وب سایتتون بشید و از قسمت files بر روی گزینه backup wizard کلیک کنید. بعد از کلیک، سی پنل دو قسمت رو به ما نمایش میده. اولین قسمت از سمت چپ برای بکاپ گیری و گزینه بعدی برای ریستور بکاپ های تهیه شده هست. روی دکمه آبی رنگ backup کلیک کنید زیرا تصمیم بر این است که از هاست سی پنل بکاپ گرفته شود این دکمه در قسمت backup که در سمت چپ قرار دارد موجود است.
در نهایت نسخه پشتیبان شما دارای قسمت های زیر خواهد بود:
- the home directory: از طریق این گزینه می توانید از تمام فایل ها و دایرکتوری های موجود در فایل منیجر هاستتون پشتیبان گیری کنید.
- Mysql databases از طریق این گزینه می توانید از هرکدوم از دیتابیس های هاستتون به صورت انتخابی پشتیبان گیری کنید و به فایل های خروجی دیتابیس دسترسی داشته باشید.
- Email forwarder configurations: از طریق این گزینه هم می توانید از تنظیمات انواع ارجاع دهنده های ایمیل داخل هاست و یا فیلتر هایی که برای ایمیل های دریافتی داخل سی پنل تنظیم کردید پشتیبان گیری کنید.
- Email filter configurations: در این قسمت قادر هستید از فیلترهای تنظیم شده روی ایمیل های هاست پشتیبان گیری کنید.
کلام آخر
همراز دیزاین به عنوان یک شرکت معتبر طراحی سایت در تبریز ، تصمیم دارد تا آموزش هایی تحت عنوان مقاله های آموزش وردپرس مانند همین مقاله به شما عزیزان آموزش دهد تا با رعایت نکات مختلف در این آموزش ها این مهارت را کسب کنید. که بتوانید به آسانی و با موفقیت بسیار بالا سایت های خود را طراحی کنید.با سپاس فراوان امیدواریم آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس هم مانند مطالب قبلی مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید نسبت به بکاپ گیری و بازگردانی بک آپ وردپرس اقدام کنید.
هرگونه سوال ویا نظری در مورد این مقاله داشته باشید میتوانید در بخش نظرات بنویسید تا همکاران پاسخگو باشند.
لینکدین چیست و چرا برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟
لینکدین چیست و چرا برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟
لینکدین، شبکهی اجتماعی حرفهای است که برای کسبو کارها و همکارها طراحی شده است. لزوما کسبوکارها از لینکدین استفاده نمیکنند بلکه هر فردی با هر هدفی میتواند در این شبکهی اجتماعی عضو شود. برای مثال افراد با علایق یا شغل مشابه، کارمندان یا افراد خوداشتغال که وبسایت و بلاگ مستقلی دارند میتوانند از لینکدین استفاده کنند.
در لینکدین میتوان بیش از یک حساب کاربری ایجاد کرد. برای مثال حسابی برای اشتغال و حساب دیگری برای کارهای شخصی. حساب دوم میتواند مرتبط با کسبوکارهای بلاگینگ یا اینترنتی در وقت آزاد باشد. در لینکدین میتوانید پروفایل بسازید، پروفایلها و سوابق اشتغال دیگران یا حسابهای پیشنهادی لینکدین را بررسی کنید و از دیگران برای برقراری تماس دعوت کنید. این سازوکار تا اندازهای مشابه فیسبوک است با این تفاوت که بیشتر مبتنی بر کسبوکار است. لینکدین به شیوههای مختلف میتواند به کسبوکار روتین، کسبوکار خانگی یا بلاگی آنلاین یا آفلاین شما کمک کند. اما برای عضویت در Linkedin باید نکاتی را در نظر داشته باشید.
مزایای عضویت در Linkedin در چیست؟
شاید از خود پرسیده باشید که چرا باید در لینکدین اکانت داشته باشم؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که اگر واقعاً علاقهمند به فعالیت جدی،کسب و کار و کسب درآمد بیشتر و پیشرفت شغلی سریعتر در زمینه تخصصی خود هستید، با عضو نشدن در لینکدین، خود را از بسیاری از فرصتها محروم کردهاید. دنیای امروزی دنیای اطلاعات و ارتباطات است. پر واضح است که هر شخصی برای رشد هرچه سریعتر در یک زمینه کاری میبایست با افرادی که در آن زمینه بهصورت حرفهای مشغول هستند، ارتباط ایجاد کند تا از این رهگذر: بهترینهای زمینه تخصصی خود را بشناسد، دانش خود را با سایرین به اشتراک بگذارد، از اطلاعات سایرین برای بالا بردن دانش تخصصی خود بهرهمند گردد و به آنها در پروژههای تیمی برای انجام یک هدف مشترک ملحق شود.

۱. پروفایل لینکدین برای کسب و کار
هنگام ساخت پروفایل به یاد داشته باشید، لینکدین مانند فیسبوک نیست و اطلاعات و عکس شما باید رویکردی سازمانی و شغلی داشته باشند. لینکدین را میتوان به کارت ویزیت توسعهیافتهای تشبیه کرد که میتواند اعتبار شما را در مقابل مخاطبان و علاقهمندان به کسبوکار افزایش دهد” درنتیجه در تنظیمات Linkedin به نکات زیر توجه کنید:
جزئیات شخصی: باید تا حد مشخصی اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید. برای مثال آدرس لینک وبسایت خود را در پروفایل قرار دهید. لینک تماس، اختیارات شما را در لینکدین افزایش میدهد. در ابتدا ثبتنام کنید یا وارد پروفایل خود شوید و سپس در نوار کنترلی روی Profile کلیک کنید. در صفحهی پروفایل میتوانید گزینههای ذیل را کامل کنید:
- آدرس ایمیل (Email Address)
- تلفن (Telephone)
- آدرس پستی (Postal Address)
- حساب توییتر (Twitter name)
- اسامی وبسایتها بهعلاوهی آدرس آنها (Website names + URLs)
گزینههای فوق، راههای ارتباطی میان شما و مخاطب هستند. با پر کردن این گزینهها میتوانید اعتبار وبسایت خود را در لینکدین افزایش بدهید. سعی کنید یک حساب گوگل هم داشته باشید.
تصویر (Photo): از آواتار استفاده نکنید. سعی کنید تصویر پرترهی مناسبی را بهعنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید. بهطوریکه صورت شما بیشترین بخش قاب تصویر را بپوشاند. سیستم آپلود لینکدین از سرویس کراپ برخوردار است و میتوانید عکس خود را کراپ کنید.
عنوان (Headline):عنوان پروفایل زیر قسمت نام و هر جای دیگری که نام شما ظاهر شود، نشان داده میشود؛ بنابراین سعی کنید با این عنوان هدف اصلی خود را بیان کنید. برای مثال ننویسید «دارندهی بلاگ» بلکه سعی کنید برای ارتقای نام و URL خود، عنوان مناسب و دقیقتری را انتخاب کنید که تبلیغی برای وبلاگ شما هم باشد؛ مثل: مالک myblog.com.
پسزمینه (Background): میتوانید توضیحاتی را دربارهی شخصیت و پسزمینهی خود بنویسید؛ بنابراین در درجهی اول سعی کنید اطلاعات مرتبط با کسب وکار خود را ارائه دهید. برای مثال میتوانید بگویید چرا در لینکدین هستید یا چه هدفی دارید.
سوابق (Experience): فعالیتهای فعلی خود را شرح دهید. اگر بلاگر هستید، سوابق آنلاین، تخصصها و مهارتهای خود را بنویسید. افراد برای ارتباط و استفاده از خدمات و محصولاتتان باید از سوابق و مهارتهایتان آگاه شوند.
لینکدین برای وبسایت ها بسیار مهم هست وگوگل امتیاز مثبتی د نظر گرفته وشمارو نسبت به رقبا کم کمش دولینک بالاتر میبره وبیشتردیده خواهید شد پس اصلا لینکدین رو دست کم نگیرید.
طراحی سایت کیک و شیرینی|همرازدیزاین
طراحی سایت باید برای هر کسب وکاری متفاوت باشد امروز قصد داریم به بررسی طراحی سایت کیک و شیرینی|همرازدیزاین بپردازیم و به شما همراهان در مورد نوع طراحی این گونه از سایت ها بیشتر توضیح بدهیم.
طراحی سایت کیک و شیرینی چه کاربردی دارد؟
طراحی سایت کیک و شیرینی در واقع اشاره به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای ارتباط موثر کسب و کار فعال در زمینه شیرینی پزی و مشتریان بالقوه دارد. در واقع زمانی که یک سایت کیک و شیرینی راه اندازی می شود، ارتباط دو طرفه و تعامل بیشتر با مشتریان بالقوه ایجاد می شود. همچنین جذب مخاطب با قدرت بیشتری انجام می گردد. پس می توان گفت که راه اندازی سایت کیک و شیرینی می تواند یکی از بهترین پیش نیازهای شما برای داشتن کسب و کاری موفق باشد.
راه اندازی سایت کیک و شیرینی می تواند شامل امکانات بسیار گسترده ای باشد. در این خصوص در بخش های آینده توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد، البته نباید از یاد برد که طراحی وب سایت کیک و شیرینی باید با دقت بسیار زیادی انجام شود تا در نهایت بتوانیم انتظار عملکرد مناسبی را در بخش بازاریابی و گسترش کسب و کار داشته باشیم
اهمیت دسته بندی محصولات در طراحی سایت شیرینی و کیک
در ساخت سایت شیرینی فروشی، دستهبندی محصولات باید مورد توجه قرار بگیرد، امکان دسترسی سریعتر، توسط دستهبندی محصولات امکان پذیر میباشد. با دسته بندی کردن انواع شیرینی ها و قرار دادن آنها در یک منو مشتریان راحت تر محصول موردنظر را انتخاب و خریداری میکنند، که میتواند به شکل زیر باشد: کیک ها براساس دسته بندی میتوانند به صورت زیر باشند و …
-
- تولد
- عروسی
- خانگی
- شکلاتی
- کافی شاپ
مزایای راه اندازی سایت فروش شیرینی
یکی از مزایای راه اندازی سایت فروش کیک و شیرینی عدم محدودیت جغرافیایی میباشد. اگر فروشگاه شما واقع در غرب تهران باشد و شما مشتریانی در سراسر تهران داشته باشید، با توجه به ترافیک و ازدحام شهر تهران در اکثر مواقع، امکان دارد مشتری که در شرق تهران ساکن است از خرید شیرینی توسط فروشگاه شما منصرف شود. داشتن فروشگاه اینترنتی قنادی موجب میشود مشتریان شما به سادگی و در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری کیک و شیرینی خریداری کنند.
یکی دیگر از مزایای ایجاد سایت قنادی؛ فروش محصولات تحویل فوری است. قرار دادن ویترین روزانه یکی از راهکارهای فروش کیک، شیرینی، دسرهایی است که مدت زمان زیادی از پختشان گذشته و به زودی تازگی خود را از دست میدهند. شما این محصولات را در قسمتی از سایت با عنوان ویترین روزانه قرار میدهید و به صورت تحویل فوری و با در نظر گرفتن درصد تخفیفی معین آن را به فروش میرسانید.
ضرورت سئو در راه اندازی سایت شیرینی فروشی
شیرینی فروشی و قنادیهای بسیاری در سراسر ایران وجود دارند. نکته قابل توجهی که موجب میشود فروشگاه شما در بین مردم بیشتر شناخته شود راه اندازی وب سایت قنادی است و علتی که موجب میشود سایت شما در بین سایت های مشابه به برتری برسد استفاده از اصول سئو میباشد. با بهرهگیری از اصول سئو در ساخت سایت کیک و شیرینی، سایتتان در لینک های ابتدایی موتورهای جستجو قرار میگیرد. استفاده از اصول سئو در ایجاد سایت قنادی امری ضروری به حساب میآید، که نتیجه آن سایت شما توسط کاربران بیشتری مشاهده میشود و در نتیجه فروشتان افزایش پیدا میکند. یکی از مواردی که موجب بهینه سازی سایت میشود استفاده از کلمات کلیدی حوزه شیرینی و قنادی میباشد اینکار موجب میشود کاربران با سرچ کلمات کلیدی در موتورهای جستجو سایت شما را مشاهده کنند و به آن هدایت شوند. همانطور که در بخش مقالات توضیح دادیم، وجود مقالات مرتبط با حرفه شیرینی در سایت موجب افزایش اعتبار سایت شما در گوگل میشود. هر چقدر کاربران مدت زمان بیشتری در سایت شیرینی و شکلات شما بمانند تاثیر بسزایی در سئو سایتتان خواهد داشت.